מספר רב קווי לשירות ומכירה:   09-8320333

           מאת: ​עמית קיסר
חנות מחשבים נתניה, חנות למחשבים נתניה, מעבדה למחשבים נתניה, מעבדת מחשבים נתניה, מעבדת תיקונים, תיקוני מחשבים נתניה, חנויות מחשבים בנתניה, בעל מקצוע אמין נתניה, איש מחשבים אמין נתניה
איך מוצאים בעל מקצוע אמין ?


מאמר בנושא: איך מחפשים בעל מקצוע אמין באינטרנט. במידה ואתם לא מעוניינים לקרוא את כל המאמר כולו, ניתן לדלג לתחתית המאמר ושם אני אמליץ לכם איך לבחור נותן שירות בצורה הטובה ביותר.
קצת נוסטלגיה:
אני זוכר וזה לא היה כל כך מזמן שבכדי לחפש איש מקצוע הייתי מוגבל באפשרויות שלי, יכולתי להתקשר ל- 144 (מישהו זוכר?  ) או לפתוח דפי זהב, לדפדף בעיתון מקומי או ארצי, לחפש מודעות על עצים או לשאול חבר שאולי מכיר בעל מקצוע טוב (כמו קיסר מחשבים בנתניה .
וכיום בשנת 2014, מרוב אפשרויות אני נורא מבולבל, לא רק שרוב הדברים שמניתי למעלה כבר לא ממש רלוונטים, עיתונים נסגרים, 144 זה ממש מיותר ודפי זהב עברו לאינטרנט.
כל אדם בר דעת שואל מהיכן מתחילים?
אז לרוב, המבוגרים שבנינו, עוד יפתחו עיתון.. אבל מה אנחנו באמת יודעים על נותן השירות? מה הניסיון שלו? האם הוא בעל מקצוע אמין? והאם המחיר שאני מקבל הוגן?.
על כל השאלות הללו אנסה לענות בצורה הנוחה ביותר עבורכם.
1. איך מחפשים נותן שירות בגוגל:
למרבית האנשים כיום יש גישה לאינטרנט, כלי מדהים שמאגד בתוכו את רוב המידע האנושי. חלק נכבד מבנינו יתחיל את החיפוש באינטרנט בו המידע הוא אינסופי. לדוגמא, נרשום במנוע החיפוש  "קיסר מחשבים" וגם למען הסר ספק, נדייק ונכתוב את מקום מגורינו, נתניה (כי אני גר שם), וגם ממש נדייק, קיסר חנות מחשבים נתניה, ואני מבקש בלי בדיחות על נתניתים.
גוגל תעשה עבורכם חיפוש מהיר ותמצא רשימות על גבי רשימות של קיסר חנות מחשבים נתניה וגם חנויות מחשבים אחרות בנתניה (זה כמובן גם יכול להיות חנות מחשבים נתניה, תיקוני מחשב נתניה וכדומה).
מה שגוגל עושה למעשה, היא מחלקת את תוצאת החיפוש שלה בהיכר לפי שני גורמים: הגורם הראשון הוא הגורם המשלם, לדוגמא, אני קיסר חנות מחשבים נתניה או קיסר טכנאי מחשבים ואני מוכן לשלם לגוגל על פרסום, ככל שאני אסכים לשלם יותר (כמו מכרז), אני אופיע יותר פעמים. התשלום מתבצע לפי המילים שאותם אני רוצה לפרסם, אני יכול לפרסם קיסר חנות מחשבים נתניה, טכנאי מחשבים נתניה או רק טכנאי מחשבים שזה לכל הארץ וכן הלאה.
הפרסומות שעולות כסף נקראות פרסום ממומן, בתמונה שצילמתי למטה ניתן לראות שתי שורות של
עמודות.
שימו לב שכל העמודות מצד שמאל זה פרסום ממומן (בתשלום), וגם העליונות מצד ימין בצהוב (מודעות) זה פרסום שעלה כסף למפרסם.


כל יתר התוצאות, לרוב יהיו קידום אורגני, קידום אורגני הוא קידום למען האנושות.
בהסבר ממש קצר כשאתה תורם מידע חינמי, כגון: עצות, מאמרים וידע, גוגל מפרסמת אותך בחינם כי אתה תורם למשתמשי גוגל.
אני לא אעמיס יותר מדי מידע, אבל הדרוג של המאמר נובע מכמה קטגוריות כגון: מתי נכתב המאמר, האם המאמר הקטואלי, רמת הכתיבה במאמר, ועוד... לגוגל הכי חשוב זה כמה הגולשים מצאו את המאמר יעיל, איכותי ועונה על שאלות הגולשים ולכן יש עמודים על גבי עמודים של תוצאות. מה שרלוונטי יותר נמצא ראשון אחריו רלוונטי פחות וכן הלאה. חשוב להדגיש!! זה שעסק או נותן שירות נמצאים בעמוד השני השלישי או אפילו בעמוד האחרון זה לא אומר כלום על נותן השירות ואיכות השירות, אלא רק מעיד על כך ששולם כסף רב על פרסום ושהוא תורם הרבה מידע וידע באמצעות מאמרים בגוגל.
בטח עכשיו אתם שואלים את עצמכם "אם במנוע החיפוש לאו דווקא הראשון ברשימה הוא הכי טוב, איך נדע לבחור?"
התשובה קצרה מאוד, הכי טוב להגיע לבעל מקצוע ממישהו שממליץ, בשביל מה יש חברים ? בכל מקרה מקווה שאהבתם את המידע ונתראה בכתבה הבאה.